به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، یزدان خسروی سرپرست ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان در جلسه شورای اداری شادگان و بررسی پروژههای راهداری در این شهرستان که با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از تلاشهای جهادی در مسیر خدمت به مردم اظهار کرد: تکلیف اصلی ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، خدمترسانی صادقانه و شبانهروزی با هدف ارتقای امید و رضایتمندی در بین آحاد مردم است.
وی با اشاره به اهمیت جذب مشارکتهای عمومی و مسئولیتهای اجتماعی فعالان اقتصادی منطقه برای بهسازی راهها، افزود: با حمایتهای انجام شده در جذب اعتبارات، متعهد میشویم تمام پروژههای حوزه راهداری شهرستان را به گونهای پیش ببریم که با بهبود کیفیت تردد شهروندان و رضایت آنها همراه شود.
خسروی به محدودیتهای اعتباری کشور و ضرورت اجرای پروژهها به صورت «امانی» اشاره کرد و گفت: در کارهای امانی، ادوات و تجهیزات حرف اول را میزنند. طبق توافق صورت گرفته با سازمان مرکزی، به هر میزان که از طریق اعتبارات استانی و شهرستانی برای خرید ماشینآلات تخصیص یابد، سازمان راهداری دو برابر آن اعتبار را کمک خواهد کرد و نکته مهم این است که تجهیزات خریداری شده، منحصراً در اختیار همان شهرستان قرار خواهد گرفت.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان در پایان تاکید کرد: تحقق ۱۰۰ درصدی برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار از راه آسفالته در شهرستان شادگان یک هدف است که برای رسیدن به آن اهتمام داریم.